Backstage pics

 
Hej!
 
Arvika Fashion Weekend är slut och likaså är jag! Det har varit två väldigt intensiva dagar och det har jobbats för fullt precis hela tiden. Lovade lite bilder och det här är vad jag hann med. Det har varit kort om tid vid varje visning och jag är glad att jag och min kompanjon Emma jobbade så bra ihop och fick allt att funka. Jättetrevliga modeller att jobba med också! Är glad och tacksam att alla gillade min insats som makeupartist, trots att det bara är något jag gör som hobby. När dom säger att dom ska ut ikväll och tänkter behålla sminket på så är väl det mer än godkänt betyg tycker jag. :)
 
Har nästan precis kommit hem till Karlstad igen och ikväll är det bara recovery som står på menyn. Och mat. Har knappt hunnit äta!
 
Har sagt det till många personligen, men TACK för er insats, ni var superduktiga!

Kommentera här: