Yollibox

 
Inte gjort många knop idag heller, orkade i alla fall gå till ICA för att köpa Yollibox. Som jag sagt tidigare så älskar jag kokos i alla former. Synd att man inte var född på en ö full med kokospalmer! Köpte mig en tidning också så nu ska jag bädda ner mig i soffan (igen) och kolla Allsång på Skansen!
1 Mammis:

skriven

💗💗💗

2 Anonym:

skriven

Stackare som blivit förkyld :( hoppas kokosen och allsången hjälper :) kan pigga upp dig med att berätta att make upen höll bra i lördags! Den klarade tom en powernap innan förfesten..haha.. Och jag fick massa komplimanger :)) skulle vilja veta hur jag får tag på fransarna och limmet du använde? Krya-på-dig-kramar Kristin Bryntesson

Svar: Ja jag hoppas jag vaknar pigg imorgon! :) Men åh vad kul! Fransarna är köpta på Ebay, var ett paket med typ 20 par i om jag inte minns fel. Kommer inte ihåg exakt vad dom hette osv, men det är iaf äkta hår och ej förlimmade vilket jag tycker är bra! Då blir dom lite mjukare när man ska sätta på dom. :) Limmet hittar du på Kicks och Åhlens och är från Ardell. Heter "Duo eyelash adhesive clear". Tack för kommentaren och feedbacken, uppskattar det verkligen! Kram! :)
Louise Almquist

3 Kristin:

skriven

Tusen tack! Då ska jag ge mig in på ebay och klicka hem några :)

Kommentera här: