Wrap

 
Äntligen fredag! Har väntat otåligt på min lediga helg sen förra lediga helgen, haha! Är ensam här hemma och Fredrik kommer först imorgon så nu sitter jag och kollar på friidrott och har precis käkat lite middag. Det fick bli omelettwraps med skagenröra vilket är så himla gott! Har kört LCHF (ej strikt) under veckan och det känns riktigt bra. Wrapsen är gjorda på ett ägg, en skvätt grädde, vatten, salt och peppar. Sen är det bara att steka i pannan, slänga på lite sallad och toppa med skagenröra från Rydbergs - Klart! Om man ska vara riktigt ordentlig så borde väl skagenröran vara hemmagjord, men det orkade jag inte idag så detta fick bli ett okej alternativ.
 
Nu ska jag lägga mig raklång i soffan och bara vara. Imorgon ska jag lägga upp någon riktigt smarrigt som jag gjorde förut! ;)

Kommentera här: