Summer

 
Idag har jag äntligen fått uppleva en riktigt sommardag! Åkte till Grums igår direkt efter jobbet och vaknade upp till solsken imorse. Åt frukost, bytte om till bikini och sen cyklade jag och Fredrik ner till stranden. Första doppet avklarat! Sjukt att jag inte badat förrän idag... Härligt var det i alla fall! När vi blev hungriga åkte vi hem och grillade lax och sen gjorde jag paj som vi avnjöt ute på verandan. Vet i alla fall att jag ska ha en blåbärsbuske när jag blir stor, that's for sure. Har inte haft tillgång till min mobil sen igår heller eftersom laddaren blev kvar hemma. Det var faktiskt skönt trots att jag fick panik när jag insåg att batteriet dött. Var dock tvungen att låna Freddes mobil en gång idag för att kolla instagram, hehe.
 
Nu är jag tillbaka i Karlstad och ska kolla på Pluras kök Sicilien innan jag ska sova!

Kommentera här: