Nutella

 
Det här kanske inte är den nyttigaste frukosten jag postat, men alltså, finns det något godare än pannkakor med Nutella? Ända sen jag var liten har jag alltid varit ett stort fan. Crêpesstånden i Paris (man skulle ha ett crêpesjärn alltså), vid stranden i Kroatien, Crêperiet på Linnégatan i Göteborg... Så gott!
 
Precis kollat sista avsnittet Suits som finns på Netflix nu. Tips på något man kan titta på tills det kommer ut fler? Har redan sett SOA, OITNB, Weeds, Californication, The Killing, Bron, Gossip Girl osv. Hit me!
1 Anonym:

skriven

Breaking bad eller house of Cards!

2 Anonym:

skriven

Breaking bad eller house of Cards!

3 Anonym:

skriven

Breaking bad eller house of Cards!

Svar: Breaking Bad är jag lite sugen på faktiskt! :)
Louise Almquist

4 Kristin:

skriven

Mina tips är New Girl och Vikings!

Svar: Tack! Ska kolla in det! :)
Louise Almquist

5 Anonym:

skriven

Lost , Prison break, sex and the city, desperate housewiwes

Svar: Tack för tipsen! :)
Louise Almquist

Kommentera här: