New Balance

 
Hej!
 
Så var det söndag igen och helgen har gått lika snabbt som vanligt. Igår var jag faktiskt på PiP (Putte i Parken) med ett gäng snygga tjejer! Aldrig varit där tidigare men nu var det ju liksom inget snack om saken eftersom jag bara har 5 minuters promenad till Mariebergsskogen. Kul var det i alla fall! Idag har jag inte gjort så mycket. Sov länge och sen blev det lite välbehövligt käk. 
 
Vad tycker ni om mina nya skor förresten? Heidi Klums samarbete med New Balance. Jag som är lite tråkig och aldrig vågar färg är riktigt nöjd, dom är ju perfekta att matcha med svart. ;)
1 Angelica:

skriven

Sjukt snygga!

Svar: Tack! Är supernöjd och så glad att jag äntligen fått tag på dom!
Louise Almquist

2 Emelie :

skriven

Riktigt snygga och som sagt, matchas perfekt till svart;)

Svar: Haha ja, visst är det så! ;)
Louise Almquist

Kommentera här: