Fruity water

 
 
Prio 1 den här morgonen är water refill! Kände mig extremt uttorkad när jag vaknade förut. Tips för att göra det lite roligare är att lägga i diverse frukter och bär, plus massor av is (trots att det smälter rätt snabbt) i tillbringaren! Jag köpte ett nät ekologiska citroner igår och ett gäng värmländska jordgubbar som verkligen gör susen med tråkigt kranvatten. Innan jag åker till jobbet sen så ska det vara slut!
 
Just nu sitter jag och spanar på bra solskyddskrämer inför Grekland! 30 eller 50, det är frågan. Fick lära mig på Nyhetsmorgon imorse att SPF 30 står emot 97% av solens farliga strålar, medan SPF står emot 98%. Alltså ingen större skillnad! Dessutom tar det 10-15 år att se evntuella skador som huden fått när man bränt sig. Vem vill se ut som ett russin när man blir gammal? Not me!

Kommentera här: