Feelin' blue

 
Köpte en riktigt cool ögonskugga häromdagen! Trodde den var från Max Factor först, men det var visst Maybelline! Började i alla fall på M. :) Den är i cremeformat vilket jag gillar skarpt! Inget som smular ner på kinden eller flyger iväg över hela ögat när man lägger på. Color Tattoo 24HR Cream Gel Shadow heter den och är i färgen 20 Turquoise Forever. Måste tipsa om grymma lösögonfransar också som jag använt här, nämligen Eylure Naturalites Super Full 080. Jag beställde mina på Eleven men vet att de även finns på Kicks. Dessa har jag även återanvänt flera gånger så dom är riktigt bra!
 
Det här är en liten kvällshobby jag har när jag blir rastlös! Lägga på en partymake och känna sig alldeles smashing när man sitter i soffan och kollar kvällsnyheterna. ;)
 

Kommentera här: